Generalforsamling 2022

Indkaldelse til Generalforsamling 2022 i FredensborgFordi a.m.b.a.

Kære andelshaver i FredensborgFordi a.m.b.a.

Hermed fremsendes indkaldelse til generalforsamling i FredensborgFordi amba. Generalforsamlingen kommer til at foregå

Tirsdag den 26. april 2022 kl. 19.30-21.00

i Kulturhuset Den Gamle Biograf

Jernbanegade 4, 3480 Fredensborg

Dokumenter

Alle dokumenter som f.eks. dagsorden, årsrapport, budget og forslag til generalforsamlingen vil være tilgængelige lige her på hjemmesiden. Det er således hér, du kan hente informationerne efterhånden som de bliver offentliggjort.

Forslag

Tilmelding

Da vi skal have et overblik over hvor mange, der kommer til generalforsamlingen, vil vi bede dig om at tilmelde dig via hjemmesiden her.

Så er vi sikre på, at der er både er nok kaffe og stole til alle!

De bedste hilsner og på bestyrelsens vegne

Marie Louise Hartvig Widding

Hvis der er behov for hjælp, er I velkomne til at kontakte bestyrelsen via kontakt@fredensborgfordi.dk. Bemærk, at flere bestyrelsesmedlemmer arbejder i dagtimerne, hvorfor I vil kunne opleve at få svar eftermiddag eller aften.

Her er dagsordenen for generalforsamlingen 2022.

Regnskab & Budget

Disse dokumenter offentliggøres den 12.april 2022:

FredensborgFordi A.M.B.A. - Årsrapport 2021

Budget 2022

Forslag

Forslag til generalforsamlingen 2022

Offentliggjort den 19. april 2022

Skriftligt referat

Referat af generalforsamlingen 2022

Spørgsmål & svar

Hvordan afleverer man forslag til generalforsamlingen?
Alle andelshavere kan aflevere forslag til generalforsamlingen. Forslagene skal være formanden i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen, dvs. den 12. april 2022. De skal sendes på e-mail via kontakt@fredensborgfordi.dk. Hvis det ikke er muligt at sende en e-mail, kan forslag afleveres skriftligt i Fredensborg Boghandel senest den 12. april kl 17.30.